Monday, May 11, 2015

[SUPIRAX 15/16]- MANIFESTO CALON-CALON IKHWAH

CALON KETUA BATCH DAN TKB 1


AHMAD SYAFIQ BIN HASAN

“Membanteras gejala ponteng kelas dengan cara yang terbaik dan menyemai budaya berjimat-cermat untuk mengukuhkan kewangan ahli.”


MUHAMMAD AMIRUL IZAN BIN AZIZ

“ Memperkasa biah Gen X melalui weekly extra dan menjadikan Ahli Gen X lebih efisyen dalam kemahiran asas medik sebelum pulang ke malaysia.”




 ABDUL MUIZ HASSANI B ABDULLAH

“Kalau sultan cakap dia malas, saya lagi teruk, dah la tidak matang dan banyak main-main.So, lu pikirlah sendiri.”

 WAN MOHD HASANUDDIN BIN CHE YUSOFF

“Melahirkan Generasi Gen X Nelang”



CALON-CALON SETIAUSAHA




 AFIQ ZHARIF BIN HUSSIN

 “Sesuatu yang tidak dijanjikan tidak semestinya tidak dilakukan.”



   AHMAD BIN ABDUL RAHIM

Meningkatkan penguasaan tatabahasa Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris dalam kalangan Gen X melalui pelaksanaan langkah-langkah afirmatif"



CALON-CALON BENDAHARI


 MUHAMMAD KHAIR BIN ALI

“ Harta adalah amanah”



  MUNDZIR BIN ZAINUDIN

“ Saya cina jadi biar saya yang jaga duit dan ekonomi  anda.”


CALON-CALON UNIT AKADEMIK


  ABDULLAH FAHMI BIN ROHIME

“ Jangan nak undi saja kalau kelas nak monteng! Jom lar kita grad sekali.”


 AHMAD AFIQ FADHLI BIN RAMLI

“AF is incredibly mumtaz”


  MUHAMMAD MUNAWIR BIN AZMAN

“Meningkatkan akademik anda”




CALON-CALON UPI



    MUHAMMAD MUNAWIR BIN AZMAN

“Menyelusuri biah solehah.”



    MUHAMMAD AMMARHAKIM BIN MOHD AZMI

“ Gen X lebih beriklim dini dan tawaduk.”

MOHAMMAD BUSYOIRI BIN NORRODIN
“Menganjurkan pengajian fiqh perubatan secara talaqi dan diskusi khusus untuk ahli Gen X.”



CALON-CALON UPP

  MUHAMMAD AISAR AYADI BIN KAMALUDDIN

“ Menguatkan kefahaman Gen X dalam penggunaan teknologi seperti photoshop,video dan sebagainya.”



      MUHAMMAD HAFIZ BIN INCHE IBRAHIM

“ Menjadikan Gen X lebih aktif dalam dunia maya”



     ADHAM BIN JUNUS

“ Wifi percuma untuk semua.”



CALON-CALON UCAME


   AMIR HAMZAH BIN ZULKEFLI

“ Kebajikan anda saya jaga dengan bisep saya.”



    HELMI IZWAN BIN ABDUL KADIR

“Bab-bab pindah rumah serah kat aku sebab aku katang.”


CALON-CALON USAL

 ABDUL MUIZ HASSANI B ABDULLAH

“Kalau sultan cakap dia malas, saya lagi teruk, dah la tidak matang dan banyak main-main.So, lu pikirlah sendiri.”

      IQY HAZIQ MOHAMAD

“ Ku sangkakan panas berpanjangan, rupanya gerimis mengundang.”



MOHD SHAFIQ BIN MOHD SHAMSUDDIN

“ Menggalakkan Gen x berfutsal dan juga berenang di kolam bukan di sungai.”



0 comments:

Post a Comment