Saturday, April 23, 2011

Academic Talk

MOUNIRA,23 April-Memandangkan peperiksaan akhir tahun bakal menjelang tidak lama lagi,pihak akademik Generasi 10 Kuliah Perubatan telah mengambil inisiatif dengan menganjurkan 'Academic Talk' bagi menerangkan segala persoalan pelajar-pelajar akhawat mengenai format peperiksaan dan sebagainya. Program ini bermula pada jam 8.00 pagi. 'Academic Talk' ini telah disampaikan oleh beberapa orang pelajar tahun dua yang dijemput khas. Untuk pengetahuan, mereka merupakan subjek master serta merupakan pelajar-pelajar yang cemerlang bagi Generasi 9 Kuliah Perubatan. Program ini telah dipengerusikan oleh saudari Siti Noor Izaty binti Rosli.




Pengerusi majlis


Program ini disudahi dengan penyampaian cenderahati kepada pihak yang memberikan 'talk' oleh saudari Anis Zarina binti Zarini.

Banyak input yang berguna telah diperolehi oleh semua pelajar akhawat melalui program ini. Semoga input yang diperolehi mampu menyumbang kejayaan yang cemerlang kepada pelajar-pelajar serta memberi semangat yang baru kepada para pelajar agar tidak mudah berputus asa dan sentiasa berusaha ke arah kejayaan di samping mengabdikan diri sebagai hamba-Nya di muka bumi ini.

1 comment: