Sunday, March 31, 2013

Promosi MagenX

Bikon Batch jom lwn dengan MagenX , promosi sape lg mantap. >.<

MagenX membawakan kepada anda hot stuff kami yg hampir berhabuk x tersentuh. 
3 buku skali !!

1 ) Dalam Mihrab Cinta - Habiburrahman El Sherazy
Memaparkan 3 kisah dalam satu buku ,bagaimana Habiburrahman sekali lg menggunakan elemen ketuhanan dan nilai Islam yg tinggi dlm pnulisannya ,tajuk mcm jiwang hakikatnya buku ini sebenarnya mnginsafkan, buku ini sesuai ntuk mereka yg tercari kisah cinta luarbiasa yg mmpu mngubah jiwa.

2) Enjoy Your Life- Dr Muhammad Adb Al-Rahman Al-Arifi
Dgn rating 4.6 / 5 dri 70 pembaca, buku ini ternyata bukan buku biasa.
Buku ini menghimpunkan kisah2 baginda Muhammad SAW , dlm mnjalani khidupan baginda, sesungguhnya dgn mngikuti suri tauladan baginda urusan seharian terutama dlm mngendali hati hati manusia lebih mudah. A must-read book in your life! Bahkan, penulisnya juga bukanlah org biasa-biasa.

3) Aku dan Ikhwanul Muslimin - Prof. Dr. Yusuf Al Qaradhawi
"Aku ingin berterus terang mengatakan, bahawa aku memperoleh manfaat agama yang begitu besar dari Al-Ikhwan Al-Muslimun. Aku memperoleh faedah yang sangat banyak dari dakwah Ikhwan. Dakwah Ikhwan telah memperluas cakerawala fikiranku memahami Islam secara utuh, sebagaimana disyariatkan Allah SWT, sebagaimana tertera dalam kitab-Nya, seperti diserukan Rasul-Nya dan difahami oleh para sahabatnya. Islam adalah agama dan dunia, dakwah dan negara, aqidah dan syariat, ibadah dan kepimpinan..."- Prof. Dr. Yusuf Al Qaradhawi

Sorry for the long post ~~ selamat study (^.^ )y

ni link ntuk pinjam : 
 https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dF9LMnpOdXJkeDR3WkMwUkk2Q1d2ZXc6MQ
 



0 comments:

Post a Comment